loading...
www. undo .rozblog .com
یک دوست بازدید : 40 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به وضعیتی که دارم از اردیبهشت 91 می‌توانم بازی کنم.


 


 

آندرانیک تیموریان در مورد آخرین وضعیتش صحبت های زیر را مطرح کرد:

وضعیت پایت چطور است؟

قرار است چهارشنبه نزد پزشک جراحم بروم تا معاینه جدید روی انگشت پایم صورت گیرد. فعلا پایم در آتل گچی است.

فکر می کنی چه موقع به بازی ها برسی؟

احتمالا اردیبهشت 91 می توانم بازی کنم. باید ببینم وضعیت پایم در فروردین چطور می شود. خوشبختانه الان درد ندارم.

از چه زمانی می توانی تمرین کنی؟

فعلا نباید تمرین کنم.

یک انگشت پا تو را به چه روزی را انداخته است...

نمی دانم چه بگویم. با دکتر رضایی نزد دکتر کیهانی رفتم و ایشان گفت سه هفته پایت در گچ باشد اما متاسفانه استخوان پایم کنده و مانع استخوان سازی شده بود و مجبور شدیم آخرین راه که عمل جراحی بود را انتخاب کنیم.

با این شرایط تیم ملی را هم از دست دادی.

خوشبختانه تیم ملی به مرحله بعدی صعود کرده و مشکلی ندارد. برای بازی های مرحله دوم می رسم.

اما تا بهبود پیدا کنی به لحاظ بدنی افت می کنی؟

مصدومیت زمان و مکان ندارد و ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید.

خودت در این مصدومیت مقصر نیستی؟

نه، من وقتی پایم ضرب خورد فکرش را نمی کردم استخوان پایم شکسته باشد.

اکنون که نیستی استقلال افت کرده است...

نه این طور نیست و این موضوع ربطی به من ندارد. البته اگر همه مهره ها باشند تیم بهتر کار می کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 165
  • بازدید کلی : 3,224